torsdag 31 maj 2012

Min lördag

Är det för sent att redovisa vad man gjorde i helgen? Jo, troligen i blogg-mått, men ni får stå ut! Min lördag bestod av att fira min och Davids 5åriga bröllopsdag genom att gå på ett par vänners bröllop. Ett fint sammanträffande tycker jag! Dagen till ära snodde jag ihop en fläta runt hela knoppen och satte i några tygblommor jag för länge sedan köpt på second hand och som vanligtvis pryder mitt sovrum.

Ja, resten av outfiten var också second hand och arvegods. Från topp till tå. Har på det sistone blivit ett fan av äldre underkjolar med spets nertill som tittar fram under kjolskanten.


Brudparet bestod ett par härliga kontsnärssjälar som älskar att vara ute i naturen så skogen var dekorationstemat. Bilden nedan gör inte saken rättvisa för det hela var mycket tjusigt gjort! Allt kom direkt från skogen med undantag för skogschampinjonerna som köpts i vanliga matbutiker. Snyggt och bara att slänga i komposten när det gjort sitt.


Till sist: Grattis L&M! Låt oss alltid fira bröllopsdag tillsammans från och med nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar