tisdag 15 maj 2012

Lite hockey

Nu syftar jag inte på pågående VM utan på min insats på denna blogg senaste tiden. Jag hoppas inte Emma är besviken på min mossgröna insats nu ett tag. Jag tar nya tag och ursäktar mig lite i förbifarten med att jag haft så mycket annat för mig som stulit min tid. Bland annat detta:



Är du i Herrljunga eller Vårgårda i helgen är du välkommen på en vårkonsert som jag och en kompis håller till förmån för Göteborgs Räddningsmissions arbete med hemlösa. I Herrljunga kyrka kl. 19 på lördag och i Vårgårda Missionskyrka på söndag kl. 18. Veckan därpå kommer vi till Majornas missionskyrka den 27 maj kl. 18. Välkomna. Så jag gör lite smygreklam för detta på bloggen. Eller, ja. Smyg kanske man inte kan kalla det, men vi hoppas i alla fall att vi får in mycket pengar som kan bidra till Räddningsmissionens arbete. Vårt klot  har inte bara bekymmer långt borta och övergripande. Det finns även mycket att göra nära och alldeles intill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar